Ek het my woordeskat verloor

Ek het my woordeskat verloor

Van vier jaar in Engels swot

Twee jaar in die buiteland

En sewe jaar met ’n Rooinek vry

Het ek vergeet van woorde soos:

Verversings, karie, agterdog

Spookasem, vetkruit, rusie

Sê ek “actually” in plaas van eintlik

Hap na woorde soos ’n dronk vis

Alles is cool, alles is awesome

Ek kan nie onthou wanneer laas ek ’n oorspronlike idee in Afrikaans gehad het nie.

Tog hunker ek na woorde om soos blatjang oor my stories te smeer

’n Huis waar ek my optelgoed vir more kan stoor.

Leave a Reply

